De brutala konsikvenserna

Nyduschad och mer sliten än på hela dagen. Tvingade mig ut på springturen som vanligt iallafall, men huvudvärken börjar gå över till migrän nu, de slutar aldrig. Drog i mig en Ipren i skolan tillochmed som inte hjälpte. Ska nog käka någon/några Reliv snart också, se om det hjälper en stund. Kanske äta lite mat också. Sen blir det massvis med plugg & min mysiga säng ~ plockat fram duntäcket och alla kuddar och ställt ihop bäddsoffan och sängen. Inga fel! Får se om det blir någon skola imorgon alls, mamma kallar mig likblek just nu




Konsikvenser ~ sånt man får ta
för jag blir så dum av dig
säg bara till när var hur

men jag blir som blind, jag blir som stum

Du lär väl lämna snart och här står jag kvar
För jag blir så dum av dig

Du är inte en i mängden men jag är en utav dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0