Redan hemma

Har spenderat hela dagen förutom skolan i Karlstad, tog tåget med tjejerna och har tagit de lite lugnt, kollat runt lite & åt sedan på Matildas favoritställe ~ Kebab House såklart. Riktigt sliten bara för jag aldrig går och lägger mig förens vid frammåt 1 på kvällarna innan skolan och har pluggat sönder typ hela veckan, så ska egentligen bli riktigt skönt att ta en lugn kväll. Plus att allergin i mina ögon har börjat krångla som bara den igen och det gör mig ännu tröttare eftersom mina ögonlock bränner/svider/kliar och känns som dom väger 100 kg. styck. Men samtidigt har jag redan galet tråkigt, får lågga mig och dra på en film eller något och fortsätta önska att jag fick träffa Jonas, hej!

Sitter och gullar mig i camen i mina nya tröjor!!










Kommentarer
Postat av: tititittttiti

vackra kvinna! LOVE

2010-10-01 @ 22:53:40
Postat av: titttitititititi

vackra kvinna! LOVE

2010-10-01 @ 22:55:05
Postat av: hildii

så jävla fin!

2010-10-02 @ 11:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0