Just stand there, and watch me fall. If that's all

Kom precis hem från Tea, rätttt kallt. Fryser förtfarande så ska gå in i duschen, jävligt länge. Sen nog försöka leta upp något att ha på mig, orkar dock inte städa, inte idag. Tur att ingen är hemma iallafall, skulle troligtvis gå lös om någon bara pratade med mig. Duschen väntar, så jag kan mjukna upp lite. Har sovit brevid Malin hela natten som har snott åt sig täcket lite diskret, när det varit iskallt. Drömde något sjukt dessutom som gjorde att jag vaknade till hela tiden, så skulle inte vara fel att lägga sig och sova en stund. Tack för att ni försöker tjejer.



So tell me what's gonna be. Home is where the heart is

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0