I ett stökigt rum med båda fötterna på bordet

vaknade imorse och va sjukt sol-sugen. Dock regnar de ju för vad är det nu, 5;e dagen i rad? Om jag ska vara ärlig skulle det va skönt att sola solarium nu, även om de känns fel att göra det på sommaren. Men vafan, det är ju typ oktoberväder nu ju. 14 grader och regn? Så ska inte en Juli-dag vara enligt mig. Måste erkänna att jag tog på mig en utav mina vinterjackor när vi åkte till mormor igår. När ivi kom hem, började jag städa som behövdes. Dock långt ifrån klar, ska göra om i garderoberna när jag får tid. Det är inte okej som det är nu, inget får plats även om jag har gud vet hur mycket plats. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen antingen fortsätta städa eller se om någon vill sola. Ska nog träffa Jonas senare i eftermiddag så får skynda mig om jag ska hinna något av det innan. Hörs senare



Du kan säga vad du vill till mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0