inatt drömde jag om dig

Nu väntar 3 veckors jobb och imorgon ska jag upp halv 6, ingen aning hur ja ska klara det, eftersom ja gick upp vid 1 idag. Jobbar 7-4 varje dag nu med Malin uppe på djurgårn, så kommer inte bli så mycket tid över till annat. Kommer vara rätt sliten. Kanske bor på djurgårn med Malin ibland också så. Ska göra iordning mat till att ta med imorgon nu snart sen duscha och försöka sova. Vi hörs!



berätta hur du gör
det är en känsla som du lämnar
när du vänder bort din blick

berätta vad det är så jag förstår
hur jag ska nå dig

berätta hur du gör
och jag ska utstå allt
den ensamhet som följer när du går
om du berättar hur du gör


det finns dom som stannar tiden
det är inte bara attityd


Jonas Dahlman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0