Ett steg före

Kom precis hem från solariet, solade 30 min och tvingade in Chris i 10 minuter också. Måste erkänna att jag faktiskt fick lite färg iallafall. Nu ska jag nog ta och träna lite när jag lyckas slå av datorn, sen se när syster kommer hem så hon kan hjälpa mig att färga håret. Och säg nu inte att jag gör det hela tiden, för har gjort det edast 2 gånger från sommaren 09. Det har växt endel nu under sommaren och blekts riktigt mycket, och i förrigår toppade jag håret med kanske 1-2 cm högst. Så nu känns topparna inte slitna alls, är dock jävligt nervös inför att färga, för om jag blir missnöjd så dör jag ärligt talat.

Sådär va mitt hår precis innan jag klippte, rusktigt slitet. Hårfärgen kommer dock inte vara densamma ikväll! Visar nog när det är klart eller imorgon, får se.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0