Uppdaterar

Rensar och går igenom min spotify nu, så jävla jobbigt. Tar bort och lägger till lite låtar på sommarlistan för just nu är den rätt värdelös, och ska göra en ny lista för riktigt sköna låtar. Dock har jag sämst fantasi för att namnge den men, de kommer. Ska försöka göra om rubrikerna mm. på bloggen också, om jag orkar. Borde vara ute och njuta av vädret istället, försökte sola förut men blev uttråkad av att solen gick i moln hela tiden. Det va riktigt härligt väder igår, och igårkväll spenderades hemma hos Acklund med han, Oscar och Jonas. Kollade på skräckfilm som inte va så läskig faktiskt. Verkade mest som att det killarna va mest rädda för så var det hela stället där Christoffer bor. Måste erkänna att det var stort, men mer fint är läskigt.

Får se vad som händer resten av dagen idag, blir nog att gå ut i solen en stund till sen duscha och se om någon vill göra någonting. Nej dethär duger inte, nu ska jag göra något. ha en fin dag, hörs senare!



We like to live like class
And pour them shots up in the glass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0