Turn the lights of

Kom precis ur duschen efter att ha pratar med Tea i kanske timmar, mycket att ta igen. Taggar ikväll hoppas de blir toppen! Ändrade planer, så nu ska jag iväg och byta kläder. Skulle laga mat men ingen tid för det nu. Vi hörs om ett tag för nu ska jag gör mig iordning förstår ni. Vi ses ikväll!






If If We Could Party All Night
And Sleep All Day
And Throw All Of My Problems Away
My Life Would Be Eaaasy
i Would Drink And Go Out Out
With My crew Party Party
all the time Yeah Thats What I Do

Cold Party All I Like To Do
Is Turn it Back
Whatcha Gonna Do

Party All Night
And Sleep All Day
And Throw All Of My Problems Away
My Life Would Be Easy
Our Lives Would be Eaa-Easy

I Don't Give A F***
Im About To Get Loose
Im A Tech-Ch-Ch-Ch
Gos Get Drunk Of Goose
Imma Live My-y-y Life
Imma Party All Night All Day Any Time
I Don't Care If It's Right
I Wanna Party Party Party
Party All Day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0