och jag bröt för att göra dig stolt

Vaknade nyss, va galet trött igår. Inte mycket till fredag. Var iallafall sista dagen på jobbet men riktigt kallt, vi var och lade kedjor och spände upp betongbryggan på kalvön, som dom inte hade gjort klart domdär jävla stockholmarna. När jag gick upp igår vid halv 6 föresten, va det bara 10 grader ute! och höll sig på ca 14 under hela dagen. känns som sommaren är slut. Känner mig föresten rätt stolt eftersom jag körde båten nästan hela tiden igår, ut till kalvön, till trineholmarna och till sandvikarna. Och om jag får säga det själv, tyckte jag att ja va rätt duktig faktiskt. Lite bättre än när ja körde Johannes båt haha. När vi kom in till land igen, åkte vi och pantade burkar och köpte tårta och åkte upp och fikade med alla för de va våran sista dag. Bästa jobbet!
När ja kom hem va jag typ död, städade och tänkte lägga mig i sängen och sova men Alex och Malin tvingade mig att komma till Alex. Dock hade dom kollat halva filmen när ja kom och sen skulle dom dra, värt. Då gick jag ner till Jesper, de va inte kul att gå från djurgårn till dit själv. Som tur var kom Jonas och räddade mig, lite väl sent kanske men bättre än inget alls. Vi var hos Jesper till kanske 12 och kollade fredag den 13;e. Sen hemtade Chris mig och drog hem. Försökte kolla på tv och sms;a, dock gick inget blev bara fel och somnade.

Får se vad det blir av idag. Ska nog ringa Jonas nu, men vill inte väcka han. Sen får ja väl gå in i duschen och klä på mig, efter att jag ätit frukost som jag fortfarande inte har. Hörs senare!







Långa nätter, därute finns en värld av långa nätter



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0