När du står på toppen och tittar ner, kom ihåg mig då

Hatar att bli väckt mitt i natten, somnade runt 1 inatt eftersom jag inte visste om jag skulle jobba idag eller inte. Så ringer någon elak jävel och ringer med dolt nummer vid efter 3! har ju mina gissningar vem de kan ha varit, men var så trött att jag bara slog av, typ 4 gånger. Det värsta va att alla mina myggbett började klia då igen när ja va vaken och kunde inte somna om -.~ Blev väckt iallafall vid 9 imorse även om jag inte skulle jobba, fick åka till banken och fixa lönekontot. Nu ska jag äta snart och sen dra in till stan och umgås, kanske skärgårn. hörs!






När du står ensam kvar på tå
När du träffat botten
Kom ihåg mig då
När du har vunnit
Kom ihåg mig då


När det blir varma sommardar
Kom ihåg mig då
Här finns du kvar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0