Kom ut kom ut ikväll

Nästa vecka eller på söndag flyttar jag nog hit på djurgården där jag och malin just nu sitter och gör, ingenting. Måste ju blogga lite för oscars skull så han inte inte har någonting att läsa på kvällarna ;) hinner ju egentligen inte med nu när vi jobbar, men de kommer. nu blir nog att gå ut eller dra ut någon annan stans. senare ska jag träffa jonas förhoppningsvis, skulle inte vara en dag förtidigt. Får se vad som händer, hade gärna gått på eclipse ikväll eftersom jag vann sånthär biokort men dock så visste jag inte att den gick här idag förens malin sa det för typ 10 min sen. Imorn blir de kanske att åka ut med båt för de är ju någon sånhär tävlig ute i skärgårn, hoppas på fint väder! nej nu ska vi nog ta och göra någoting. ha en fin helg!



Tog en bild från malin från turkiet, ser rätt härligt ut ska jag erkänna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0