jag skulle aldrig få säga; det va enklare förr

Sitter här ensam nu, Malin och Johannes har gått och lagt sig men själv vet jag att jag inte kommer att kunna sova på några timmar. Behöver ju inte gå uppförens vid 6 imorn jämfört med kvart över 5 som annars så de känns lite lugnare. Tror jag ska gå ut och sätta mig på balkongen ett tag i värmen när det äntligen börjar svalna av, det är så tyst och lugnt här på djurgården nu på kvällen, älskar det. Fattar inte att jag säger det, men just nu skulle det sitta fint med en cigarett. även om jag har skitit i såntdär nu ett tag. Nej nu ska jag nog gå ut, blir rätt varmt här med datorn i knät. Smsa eller ring; 0722275081. godnatt ♥



Det finns dom, som man aldrig riktigt kan lita på att dom inte bara försvinner en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0