Jag ser dina drömmar lossna från mitt liv

Hela helgen har bara flygit fram, och det är redan söndagkväll och jag taggar inför en hel ny jobbvecka. Fredagskvällen spenderades med Jonas, Oscar och Rune. Vi satt mest inne och kollade film. Sen igår Var jag hos Jonas hela dagen, de va sjukt varmt och jag va rätt trött. Kom väl hem någon gång vid 1 inatt och då va det fortfarande varmt, lagade mat & pratade med hanna ett tag osv. Nu idag åkte jag bort till tea ett tag och badade lite sen hem och åt och packade som tog ett tag. Dock fick inte allt plats i väskan så får ta med mig lite imorgon bitti, för nu flyttar jag till djurgårn ett tag! Va nyss där och lämnade lite saker. Kommer bli dåligare uppdatering men det skiter jag i, ska bli så jävla skönt att komma härifrån och slippa allt som sitter fast här i väggarna




Och nej, det va inte allt. Det är ju mig vi pratar om haha



Så såg det ut idag apropå ingenting, söndagsmys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0