Jag lovar du betyder någonting

Har rätt tråkigt för vi åker ju aldrig, kollar runt lite på kläder istället och efter en ny mobil. Kanske en kamera och laptop också, får se vad det blir. Lutar mot en LG eller samsung mobil, har hittat några snygga och vill helst ha minst 5 megapixel på kameran som det är på dessa. En lätt, inte för liten skärm och tunn. lite svårt att avgöra på internet men bättre pris. Har någon vecka på mmig att bestämma mig också tills lönen kommer! Nu ska jag äta lite glass innan vi åker. Hörs vid ikväll troligen när jag kommer hem. Hoppas alla får en riktigt trevlig regning dag.










När ska vi göra mod av sorgen och börja agera?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0