Jag börjar se det så klart för hjärtat pumpar utav nitroglycerin

Riktigt seg dag. Har bara längtat efter att få komma hem, duscha och lägga mig i sängen. Började jobbet idag med att åka ut till kalvön där dom tydligen inte gjorde färdigt bryggorna och det igår. Så när vi kom dit började det blåsa somfan och regna sjukt mycket. Roligt som de va hade jag tygskor på mig och vi va tvungna ut i regnet, va genomblöt på bara någon minut men som tur va fick jag låna världens största regnjacka så va bara blöt från röven och ner. Kunde vrida ut mina strumpor och skor när vi kom tillbaka för lunch vid kapurja igen. Jag tror vi satt i typ flera timmar känndes de som innan när vi åt frukost på ön och jag hade så galet ont i magen så funderade på att dränka mig för ja inte orka mer. Hade det inte varit för att ja vetat att de är sista dagen imorgon hade jag nog allvarligt inte orkat mer, så jävla kallt och var trött & irriterad. Men imorgon kommer nog gå fort sen är de slut. 3 veckor har gått fort! Hoppas att dagarna tills pengarna kommer går ännu fortare.

Gårdagen spenderades mest med Jonas, Oscar och Jesper, efter jobbet såklart. Vi badade lite hemma hos Jesper sen tittade mest på när alla åt olika saker. Vid 9 tiden cyklade jag och Jonas upp till Malin och så var Jakob och Victor där, men åkte när de började spöregna ute, härligt va de så att de svalnade av lite så de blev lättare att sova. Jonas stannade kvar och sov hos oss, mysigt. Dock blev de lite stressigt att packa ihop allting för både mig och Malin på morgonen. Men nu ska jag äntligen lägga mig i sängen och sova lite tidigt. Känns så jävla bra att ja har gjort färdigt allt för sista gången inför imorgon, lagt fram kläder, gjort mat, duschat osv. Hann tillochmed börja med att övningsköra idag! Tyckte de gick rätt bra för att vara första gången jag ens satt i förarsätet. Nej undrar om CHris kommer hem snart så jag kan få mitt hår lite klippt snart, galet slitet i topparna. Men eftersom jag ska sova nu så får de nog bli imorgon. Nu ska jag sova, och imorgon efter jobbet njuta av min ledighet! Vi hörs, hade fint.


Grattis Oscar Gunnarsson! 16 idag



Sträcker upp mina händer
Tror att det här kan vara början på nått stort
Jag står precis på gränsen
Horisonten är nån annans konstruktion

Men det är nånting ikväll
Som får mig att tro att vi kan gå

Genom eld
Bara för kväll
Håll den tänd
Vi kan gå I eld

Tänk om det finns nånting bra
Easy living med en hela St. Christine
Jag börjar se det så klart
För hjärtat pumpar utav nitroglycerin

Om du aldrig provat hur kan du då vara säker
Jag börjar tro att jag börjar tro att vi kan gå

Genom eld
Bara för kväll
Håll den tänd
Vi kan gå I
Genom eld
Artificiellt
Håll den tänd
Låt oss gå I eld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0