I will follow you into the dark.

Tycker att Jonas kan ta och komma hem nu faktiskt. Saknar han & har dötrist här. Har världens ångest också för inget på bloggen blir som jag vill så skiter i det snart. Får snart panik på allt. Borde nog lägga mig, men svårt. Undrar vad man ska göra imorgon, det va någon idé om att gå på bio dock gick inte så bra filmer imorgon och orkar inte dra till Karlstad. Nej nu ska jag nog ta något att dricka sen sätta mig framför tv;n här nere eller lägga mig framför den i sängen på mitt rum. Bäst att ta sängen direkt antar jag, annars orkar jag aldrig upp mer. Får fixa till dethär någon annan gång, imorgon eller något. Godnatt!





Jonas, vad skulle jag göra utan dig? Att bara veta att du finns där, betyder så mycket mer än du tror.
Allting har förändrats, men du finns kvar. Allt var svävande men nu ser jag klart.
Kom hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0