I ett sista kapitel som jag har förälskat mig i

Är hemma nu egen efter att ha varit hos Malin sen i söndags. Vi har haft det riktigt mysigt kan jag lova. När jag kom i söndags så kom Alexander dit direkt, sen kom Jonas också så gick vi ner & köpte lite godis sen myste vi ner oss i soffan hos Malin och såg på film. Gustav kom och gjorde oss sällskap sen också. Gustav och Alex åkte hem vid 11-tiden och Jonas stannade kvar och sov över. Jobb-dagen på måndagen va okej, lite seg dock och var väldigt trött. Sen på kvällen kom Jonas, sen också Jakob och Victor och överraskade oss. Låg i soffan och halvsov till Harry Potter tills vi körde iväg dom. Gick och la oss lite tidigare, somnade nästan direkt och sov bättre än någonsin mest tack vare att Jonas stannade kvar hos mig tills han var tvungen hem vid 3. Dock va de ju någon gullig kille eller killar som ringde och smsade för att väcka oss hela tiden. Men ikväll sover jag hemma, och imorgon natt får vi se.

Idag va förestan sjukt seg dag på jobbet, vi åkte ut påväg mot Kalvön för att vi skulle vara med några som skulle besikta bryggorna där och på Tullholmen. Kom halvvägs på att vi inte visste vilken ö dom skulle ta först, had einget nummer heller. Vi satte oss och väntade i iskalla sandvikarna eftersom de blåste förjävligt imorse och va mulet inte långt ifrån regn. tänkte att vi skulle de som när de åkte ut, satt där i timmar och vi somnade. Åkte in till kapurja för frukost, sen till sandvikarna igen, där vi somnade allihopa i någon timme. Ingen kom på hela dagen och åkte upp till björkvallen och gjorde ingenting. Segt.

Nu har jag gjort färdigt allt inför imorgon, så nu ska jag gå och lägga mig tidigt för en gångs skull så jag får sova ordentligt. Tror jag har sovit sammanlagt 7/8 timmar sen i söndags. Måste fylla på min mobil också för mina gratis sms tog precis slut. Men nu ska jag hälsa på min underbara säng ja har saknat lite. Vi hörs, ha de fint!


Två bilder från i fredags






Så feg att jag viskar, du hör säkert ingenting alls

Kommentarer
Postat av: hanna 8-D

BILDERNA! sjukt fina ;o

2010-07-21 @ 10:39:59
URL: http://hhenningsson.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Suprfina bilder :D

2010-07-21 @ 11:13:12
URL: http://nattstad.se/cecilies
Postat av: Hannaくろ

Mysiga bilder :)<3



Följa varann på bloglovin? :)

2010-07-21 @ 11:24:22
URL: http://hhannas.se/
Postat av: matildis

så jävla fina!

2010-07-25 @ 14:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0