Godmorgon

Vknade för ungefär en timme sen, tyckte jag somnade rätt tidigt vid 12 igårkväll efter att jag kom hem redan vid halv 11 när jag hade träffat Jonas som nu är påväg till Riga. Kommer sakna dig! Inatt iallafall när ja sov rätt bra så blir jag väckt av att någon galning ringer, hade ingen aning om vad klockan var, men såklart så var det ju Oliver som snott Oscars mobil somvanligt. Han va tvungen att påminna mig om att jag vill gå på pip men förtfarande inte har fått mina jobbpengar. När han la på sen så såg jag att klockan va efter 3, tack för den! Somnade sen om efter ett lååångt tag, och drömde om att jag gick runt och kollade på Björkvin tröjor och letade efter någon speciell? Eftersom jag då vaknade upp och va shoppingsugen så va det väl tur att jag beställde en ny t-shirt igår. Visar när den kommer, troligtvis till veckan.

Ikväll blir nog hemmakväll, eftersom alla är så tråkiga. Snart ska jag in med Chris och sola, sen senare färga håret. Om det blir helt fel i håret, då dör jag. Nej nu ska jag iallafall gå och klä på mig så vi kan åka, vi hörs förmodligen senare, ha en fin dag ♥



Angående domhär raderna som alltid är här, så vet jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0