Du kan låna mig igen

Ska göra lite mat nu efter att jag vaknade från att ha sovit någon timme. Kom hem runt 4 för fick sluta lite tidigare idag. Igår första dagen var riktigt jobbig, fick bara rensa ogräs hela dagen, runt hela ishallen och alla hus osv utanför. Idag har vi gjort lite allt möjligt, mestadels åkt runt till jutviken, värnanäs och kungens rastplats, och ut mot bjurtjärn för att vattna gräsodling, och rullat ut och bärt vattenslangar osv. Kommer vara rätt biff efter domhär veckorna känner jag. Helt okej jobb faktiskt, alla är jättetrevliga.
Igår när jag kom hem, va jag helt jävla slut. Sov riktigt gott, dock va man ju tvungen att gå upp 5 igen sen imorse. Nej nu ska jag laga lite mat att äta och för att ta med imorgon, duscha sen sova. blir inte mycket till liv och fritid här. Hoppas på att jag flyttar till Malin nästa vecka, då blir de inte lika jobbigt. Nästa vecka ska vi ut på sjön och öarna hela veckan, och snart ska vi putsa alla plexiglas i hela ishallen på både in och utsidan, längtar! Nej vi hörs, ha det fint i vädret alla!

Två små delar av något stort
För att natten hade bett oss
Du har säkert hört historien

Är det jag som drömmer
Du är bättre än du vet

jag förstår dig bättre
Vill du nåt så vet du vart jag finns
Du kan säga vad du vill till mig
nu hör jag dig igen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0