Det sägs att kärlek lovar stort men håller tunt

Jag som trodde att vädret skulle fortsätta va fint så man kunde ha badat nu eller iallafall gått ut, men just nu snålas det inte på regnet. Får hoppas att det blir finare till helgen så man kan hitta på något. Ska nog gå ut och svätta av mopeden lite om de slutar regna ett tag, sen lägga mig. Har riktigt ont i ansiktet fortfarande, somnade på balkongen igår i solen när jag kom hem så va lagomt röd. Brände mig på axlarna i veckan också, men gör nästan ige ont längre. Hela veckan har varit mer än okej. Måndags va jag hos malin, åkte båt badade osv. Tisdags cyklade jag ner på stan i ösregnet och mötte Tea och sen Jessica så solade vi. Sen mötte jag och Tea Jonas och Oscar, och cyklade ut till skymningen för att bada, och det gjorde vi också. Va ute en stund och träffade lite folk, sen när det började regna cyklade jag & Jonas hem till han så sov jag där. Eller kan nog inte kalla det att jag sov där, för vi va typ vakna till 4 då jag drog upp till Malin igen. De va svinkallt ute och helt dött kan jag lova, hade bara shorts. Kom dit halv 5, duschade & klädde på mig klar för jobbet. Det blev en lång dag men de vare värt. Sen igår va jag hemma precis som nu. Nu ska jag göra annat, hadet fint!









ja man får välja själv och ta saker som dom är


Hur ska jag gå hem när allt är såhär?
Jag vet du kommer att se på mig sådär

Du vet hur allt ska bli nu, allt är sagt, luften är ren
Allting blir precis som man förväntar sig

Om hur det är

Du sa du behövde tid, du hade tid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0