Bara stanna en sekund och se dig om

Har precis gjort iordning mat tills imorgon för jobbet och ska snart ut och hämta storasyster om ungefär en halvtimme. Efter det kan jag lova att jag måste sova för att orka upp imorgon, är redan sjukt trött. Fast inte lika trött som jag var när jag råkade somna lite hos Jonas igårkväll, fast inte långt ifrån nu. I fredags var jag, Malin och Johannes nere på stan glömde jag nämna, vi fikade och kollade runt lite. Hittade en tunkia eller vad man ska säga på Lindex som jag köpte. Nej nu måste jag fixa iordning resten till imorgon sen åka iväg. Jag kommer hem sen till helgen iallafall är jag rätt säker på, sen nästa vecka får vi se. Är rätt att jag kommer att älska att inte komma hem. Vi hörs, ha det fint tills dess! ♥

så såg det ut igår ja.



Ett smartare drag en lösning
ja jag vet att jag sluter igen
Men det känns som om det är mig dom vill åt
Ja jag vet men det känns så än

det finns inget att förstå
När himlen är blodröd och brinner
är det natten som tränger sig på
och jag drömmer så konstigt igen
håll mig hårt
jag förstår bara det som är vårt

Jag letar efter rispor i ytan
en spricka ett hål en skarv
Det måste komma nåt bra ur allt

Jag skall lyssna och förstå
För trots all tomhet
trots det timglas som sliter i oss
Så ska vi hitta en väg ändå
Vi skall hitta en plats ändå
jag förstår vad det är som är svårt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0