All that I wanted was you

Vknade av att de regnade mot mitt fönster imorse. Gick upp och skulle äta frukost, som dock blev lite svårt eftersom hela köket och överallt var fullt med ölburkar och skit. Toppen! Hade världens segaste dag igår, satt och kollade på film i min säng med moster delvis. Annars ingeting, bara låg i sängen. Somnade inte förens vid 4-taget imorse när de började bli lite lugnare här i huset. Hade tänkt att njuta av min fösta helt lediga dag igår, men blev inte mycket med.

Ska snart hoppa in i duschen, och sen till mormor någon gång under dagen. Fattar inte va det ska va så svårt med att sätta en tid så man ska kunna göra någoting annat under dagen, men nejnej. Det är ju också så jävla självklart att när jag inte jobbar med nu, så ska de bara regna framöver. Nej nu ska jag kolla lite kläder sen duscha, hörs senare.



Go on, take all the time you need
There's only so much I can do
All that I wanted was you
This is the part that nobody mentions
I hope that you know all my intentions were true
All that I wanted was you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0