13;38 Lördag

Gick och la mig efter 5 någongång imorse så vaknade för en liten stund sen, kände att något var konstigt. Gick upp & trodde inte mina ögon när jag såg mig i spegeln. Fyfan! Har världens svullnaste underläpp på vänster sidan, HELT SJUKT. Vet inte vad det är, men gör sjukt ont också. Snart ska jag gå upp in i duschen och tycka synd om migsjälv. Funderar på promenad först, hufsat väder men blåser ju storm typ. Kanske värt ett försök, har inget annat för mig än på ett tag. Ikväll blir det att träffa flickorna och Patricia som äntligen kommit hem från Spanien! :) Ha en trevlig lördag folket ;~D det ska jag ha.









Sa jag det, att du va borta lite för länge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0