Tappa hjärtat i knät

Vaknade nyss med nackspärr typ, kan inte vrida huvet åt vänster knappt, sjukt ont. Men det är ändå en helt underbar dag, var bara tvungen att gå upp även om jag var trött när jag såg att solen sken ute. Plus att jag tror jag spricker av lycka! Idag blir det troligtvis att dra in till stan och hitta på något, vet dock inte om det blir på förmiddagen eller senare eftersom mormor osv kommer sen, mitt på dan "(y)".

Igår iallfall, mys dag. Var med Malin, Johannes och Dalle. Kollade film och deras träning typ. Dock var man ju tvungen att ta bussen hem, fortfarande för kallt för moppe. Men va fortfarande en riktigt mys dag så. Nu ska jag ta en varm dusch och se om det går över lite i nacken. Puss ♥

Obeskrivligt tagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0