Sweet

Kom hem för en stund sen, helskönt slut på helgen helt klart! Galet roligt måste jag säga. Dock gick ju luften ut ur luftmadrassen för oss så sov inte så himla mycket från 6 taget tills när hanna kom tillbaka vid 10 & drog ut och chillade i solen, korta shorts och t-shirt. Eftersom vi typ inte gick och lade oss förens vid 6 så hann jag känna hur jävla ont i halsen jag hade innan det och det är sjukt, har nog aldrig haft såhär ont i halsen i mitt liv. Undra vad det kan bero på? Känner att jag måste äta upp flera kilo halstabletter och behöva sova endel så jag ska orka med skolan imorgon, "längtar". Nu ska jag ut enstund innan det blir kallt, love you all.













You name it, osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0