Internetproblem

Jag verkligen avskyr mitt internet, ena sekunden funkar det perfekt och andra går det inte ens att ansluta. Så jävla jobbigt i längden, bara blir utloggad från msn vilken sekund som hellst när man är inne i något. Så därför blir det att dra ut på en promenad nu istället tror jag. Hoppas på helgen



Bästa låten på länge måste jag säga
Längesen

Minns det som igår
Första gången du log
Som om jag snubblade pladask
På marken och bara dog


Obeskrivligt tagen
Som om jag låg ner på marken och blev slagen

Som att svimma på en bergstopp utav svindeln
Den stunden satt jag fast i ett nät förtrollad bunden
Tappa hjärtat i knät
Kunde inte tänka logist eller sunt

Och drömmar i mitt liv har jag aldrig förlagt
Nu är de mitt tåg och dax för avgång
Stiga på eller tveka en minut
För att allt som flyger upp måste landa tillslut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0